Automatyzacja działań handlowca w programie Woodpecker

Narzędzia wspierające sprzedaż

Cold mail zdobywa coraz więcej sympatyków, nie trzeba tego robić ręcznie, dzisiejszy świat oferuje wiele udogodnień i m.in. jednym z nich jest Woodpecker. W tym artykule pokażę, jak własnoręcznie ustawić kampanię cold mailingową.

Czym jest Woodpecker?

Woodpecker jest programem do automatycznej wysyłki mailingowej, jest to intuicyjna i prosta w obsłudze aplikacja, która już po paru minutach użytkowania nie będzie miała przed Wami tajemnic. Główny atutem programu Woodpecker jest inteligentna wysyłka antyspamowa. Powoduje to, że nie wysyłamy na raz tysiąca wiadomości do różnych osób, tylko program – zastosowując się do naszych wskazań – wysyła odpowiednio spersonalizowane maile w wybranych odstępach czasowych. Jak łatwo można się domyślić, pozytywnie wpływa to na odbiór treści oraz, co za tym idzie, zmniejsza liczbę przepalonych kontaktów.

POLECAMY

 

Jak utworzyć kampanię na Woodpeckerze?
Kampania składa się z trzech głównych części:
  • treści,
  • bazy kontaktów,
  • skrzynki mailowej.
Każda z nich jest bardzo ważna i ich jakość ma realny wpływ na późniejszy efekt kampanii.

 

Skrzynka mailowa

Pierwszą czynnością, którą powinniśmy zrobić, jest podpięcie skrzynki mailowej, z której będziemy wysyłali naszą kampanię. Zalecam stworzenie osobnej skrzynki dedykowanej do takich działań, ponieważ uchronimy tym samym naszą główną skrzynkę przed dużą liczbą napływających e-maili. Wiadomość, który stworzymy, powinna być przygotowana w bardzo podobny sposób co nasza główna skrzynka. Przykładowo, nasz główny e-mail to jan.kowalski@firma.pl, więc skrzynka...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy