AMBASADORZY NA LINKEDIN NOWA TWARZ SPRZEDAŻY

Skuteczna sprzedaż

Dla pracodawcy posiadanie ambasadorów to przede wszystkim doskonały sposób na promocję marki pracodawcy – pozyskanie studentów na praktyki i staże, nowych pracowników i zwiększenie sprzedaży. Ambasadorów posiadają zarówno firmy konsultingowe, FMCG, IT, jak i budowlane czy z branży wielkiej dystrybucji.

Program Employee Advocacy to strategia komunikacji zewnętrznej za pomocą marek osobistych pracowników, z wykorzystaniem przede wszystkim mediów społecznościowych. Zespoły, opierając się na networkingu i budowaniu relacji biznesowych, pracują na wiarygodność marki, zdobywają zaufanie, rozpoznawalność, a także realizują cele biznesowe. Social media z roku na rok zyskują na popularności – dziś korzysta z nich ok. 40% światowej populacji, a na samym serwisie LinkedIn zarejestrowanych jest już 546 mln osób!

Zasadniczo nikt nie promuje firmy lepiej niż jej właśni pracownicy. Dysponują oni nie tylko znajomością branży, trendów, ale są też autentycznymi ekspertami w tematach, którymi się zajmują na co dzień. Wprowadzenie programu Employee Advocacy w firmie przekłada się pozytywnie nie tylko na wizerunek marki, ale przede wszystkim na procesy rekrutacyjne i sprzedaż. 

Według badania Nielsen, aż 85% absolwentów uznała właśnie traktowanie pracowników za główne kryterium wyboru miejsca pracy. Dodatkowo, jak podaje sam LinkedIn, aż 74% kupujących w sektorze B2B i 84% menedżerów C-level korzysta z mediów społecznościowych przy podejmowaniu decyzji o z...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy