Zanim jednak zaczniesz grzebać w narzędziach, zatrzymaj się na chwilę i zadaj sobie pytanie: czy ja naprawdę znam siebie tak dobrze, jak znam swój produkt? Bo prawda jest taka: możesz mieć świetny produkt, ale jeśli Ty sam w niego nie wierzysz, jeśli coś w Tobie hamuje Cię przed sprzedażą, to nawet najlepszy system nie pomoże.
Sprzedaż zaczyna się nie na stronie internetowej, nie na livie, nie w mailingu. Sprzedaż zaczyna się w głowie.
POLECAMY
Czym właściwie jest mindset w sprzedaży?
Mindset to nie tylko modne słowo z rozwojowego słownika. To Twój wewnętrzny system operacyjny. Zestaw przekonań, myśli, reakcji emocjonalnych i nawyków, które wpływają na to, jak postrzegasz siebie, klientów, pieniądze, a nawet samo sprzedawanie.
To Ty – z całą swoją historią, doświadczeniami, porażkami i sukcesami – stoisz za produktem. I to Twoje wewnętrzne nastawienie często decyduje o tym, czy odważysz się go pokazać światu, czy schowasz się za „jeszc...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!