To, jak określimy zespół pracujący mobilnie czy terenowo, jest bardzo elastyczne. Trzeba jednak brać pod uwagę kompleksowość i specyfikę różnych historii, które wygenerowały taką, a nie inną sytuację strukturalną. Jej zrozumienie pozwoli świadomie zarządzać konkretnym organizmem handlowym.
POLECAMY
Zespół rozproszony to ryzyko?
Rozproszone zespoły handlowe postrzegane są przez dominującą większość rynku, jako źródło ryzyka. Z mojego doświadczenia jednak wynika, że grupy pracowników o geograficznie zróżnicowanym, codziennym obszarze działania to więcej okazji i szans na zrealizowanie postawionych przez Zarząd KPI. Perspektywa szans, a nie zagrożeń, pozytywnych, a nie negatywnych konotacji z pracą zdalną jest moim zdaniem ważnym punktem wyjścia do osiągnięcia efektywnej sprzedaży.
Jedni upatrują w rozproszonych zespołach handlowych okazję do efektywniejszego osiągania wyznaczonych celów, a inni – do nieustannej kontroli, rozbudowanego codziennego raportowania i zaostrzenia pracownikom...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!