Jeff Bezos, założyciel i były CEO Amazon Inc., powiedział: „Gdyby 80% sklepów e-commerce upadło, nikt by tego nie zauważył”. Jak raportuje Startup Genome, 9 na 10 sklepów internetowych upada. Te statystyki nie napawają optymizmem. E-commerce to bardzo odnawialny rynek, ale trzeba mieć dobre podstawy, żeby się na nim utrzymać. Co z tego wynika dla Ciebie? Jest duże ryzyko, że Twoja praca zakończy się niepowodzeniem, a wkładany w nią trud i serce nie zostaną zapamiętane. Oczywiście, jeżeli chcesz być w tych 80–90%. Jeżeli nie, to pytanie brzmi – co zrobić, żeby znaleźć się w drugiej części?
Bardzo często sam dobry produkt, rabaty czy nawet nieźle poukładany marketing nie dają recepty na sukces. Co odróżnia marki, które mogą spać spokojnie, od tych, które walczą o przetrwanie? Na podstawie moich 8-letnich obserwacji twierdzę, że jednym ze składników sukcesu jest dobra strategia customer experience. Stworzenie takich doświadczeń klientów, które zatrzymają ich na dłużej. Dla ułatwienia przygotowałam dla Ciebie osiem skutecznych praktyk, które przy odrobinie Twojej pracy oraz kreatywności przyniosą niesamowite efekty.
POLECAMY
Poznaj swoich pracowników i klientów
Świadomie zaczęłam od pracowników, bo to oni budują lojalność klientów. Bardzo często od nich zależy,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!