Przegląd czy też audyt funkcjonowania działu sprzedaży jest konieczny do oceny efektywności jego działań, aby mieć pewność, że strategia i cele firmy będą realizowane na zaplanowanym poziomie. Jest to kluczowe dla powodzenia całej firmy, więc nie można podchodzić obojętnie do tego, co dzieje się w dziale sprzedaży. Zespół sprzedaży można porównać do zespołu formuły 1, w którym kierowca steruje bolidem, ale na jego sukces pracuje cały zespół. Nie można zatem spoglądać na dział sprzedaży przez pryzmat handlowców jako na jedyny element, który podlega ocenie, ale na cały ekosystem, w którym funkcjonuje: marketing, narzędzia pracy, produkt, strategia, system motywacyjny.
POLECAMY
RamkA 1
Diagnoza organizacji w oparciu o autorski model Pro Sell Tools. Co kryje się pod akronimem?
Pain and pleasure, czyli jak firma zaspokaja potrzeby: co boli klienta, a co może przynieść mu przyjemność.
Rise, czyli jak firma planuje zwiększanie sprzedaży.
Open network, czyli jak firma pozyskuje wartościowe kontakty sprzedażowe.
Stay in touch, czyli jak podtrzymuje relację z klientem.
Eliminate fear, czyli jak ogranicza niepewność w tej relacji.
Loyality building, czyli w jaki sposób zwiększa lojalność klienta.
Lack of risk, czyli jak ogranicza strach przed podejmowaniem ryzyka przy zakupie.
Timing, czyli jak zadbać o wyczucie czasu.
Organised in system, czyli jak organizuje się w firmie sprzedaż w spójny system.
...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!