Nie ma dobrego sklepu internetowego bez treści, a w szczególności tych opisujących znajdujące się w nim produkty. Skuteczne opisy w e-commerce to m.in. te odpowiadające na pytania i obawy konsumentów związane z zakupem danego towaru, a także odnoszące się do jego wyglądu, funkcji oraz możliwości zastosowania. Warto pamiętać, żeby przy tworzeniu opisów danej oferty, uwzględnić w nich odpowiedzi na pytania, m.in. takie jak:
POLECAMY
- Co to jest za produkt i do czego służy, w jaki sposób działa?
- Jakie są jego mocne strony? Dlaczego warto go kupić?
- Czym się wyróżnia od pozostałych?
Kluczowe jest też dopasowanie długości oraz formy opisu do branży, asortymentu, grupy potencjalnych odbiorców oraz stylu komunikacji przyjętego przez markę. Specyfikacja techniczna, wymiary czy skład to ważne elementy, jednak należy uważać, żeby nie zdominowały treści. Z tego powodu warto umieszczać je na końcu, np. w formie tabelki czy zestawienia lub ukryć za pomocą rozwijanego przycisku.
Opisy kategorii
Równie ważne, co opisy produktów, są opisy kategorii. Pełnią funkcję drogowskazów, kierujących konsumentów do konkretnego asortymentu. Coraz częściej pojawiaj...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!