Najczęściej myśląc o kreacji reklamowej na Facebooku, pojawia nam się w głowie baner (prostokątna grafika do tradycyjnej kampanii CPC) lub coraz częściej – format wideo. Ale to nie wszystko – masz aż sześć różnych opcji do wyboru! Warto znać je wszystkie, wiedzieć, kiedy je wykorzystywać oraz jak najlepiej je tworzyć.
Niezależnie od tego, jaki format reklamy wybierzesz, powinna ona spełniać kilka zasad opisanych poniżej.
POLECAMY
Spójność i branding
Bądź widoczny! Codziennie użytkownicy bombardowani są komunikatami reklamowymi, a na zapoznanie się z daną treścią często mają nie więcej niż sekundę. Pomóż odbiorcy już na początku w identyfikacji marki, z którą ma do czynienia. Wykorzystuj swoje logo (niech będzie małe), podobne czcionki i kolorystykę, trzymaj się tego samego stylu komunikacji, charakterystycznego dla Twojej marki. To szczególnie ważne w przypadku promocji postów oraz reklam mających na celu budowanie świadomości marki.
Odpowiedź na potrzeby odbiorców
Żyjemy w dobie ślepoty banerowej oraz Adblocka. Facebook to jedno z niewielu miejsc, gdzie reklam nie jesteśmy w stanie zablokować! To nieprawda jednak, że konsumenci nie czekają na nasze komunikaty reklamowe – chcą po prostu treści dopasowanych do nich, do ich osobowości, stylu życia i potrzeb w danym...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!