Gdy kilka lat temu założyłam własną firmę, zatrudniłam w niej same kobiety i choć skład zespołu zmienił się przez te lata, nadal pracujemy w kobiecym gronie. To nie jest w żadnym razie wybór ideologiczny, podyktowany uprzedzeniami wobec mężczyzn czy w jakikolwiek sposób ich dyskryminujący. Po prostu wybieram kompetentnych specjalistów o cechach, na jakich mi zależy i z jakiegoś powodu okazuje się, że znajduję ich głównie pośród kobiet. Dlaczego tak się dzieje? Spróbujmy odpowiedzieć na to pytanie.
POLECAMY
Cechy marketingowca idealnego? Jest ich wiele. Chodzi oczywiście o cały zestaw zawodowych kompetencji, wiedzy, doświadczeń i kontaktów zdobywanych w toku kariery zawodowej, ale nie tylko. Liczą się również słynne kompetencje miękkie. Właściwie nie sposób mówić dzisiaj o rekrutacji, nie uwzglę...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!