Wachlarz prezentacji sprzedażowych. Pięć modeli, których potrzebują klienci

Skuteczna sprzedaż

Wybraliśmy ofertę, która lepiej odpowiadała naszym potrzebom. Prezentacja konkurencji dokładniej wpisuje się w nasze oczekiwania. W tamtej ofercie o wiele precyzyjniej przedstawiono zakres działania. Nie do końca rozumiem, za co będę płacił? Jeśli kiedykolwiek słyszałeś podobny feedback od klienta – czas to zmienić.

Zacznij od początku

Niejednokrotnie marketerzy zrzucają winę za niepowodzenie w przetargu na czynniki, takie jak: zła data wysyłki, niewłaściwie poprowadzona relacja z potencjalnym kontrahentem czy brak „chemii” między stronami. Powodów niedopinania transakcji faktycznie może być wiele. Jeden z nich – niezwykle łatwy do naprawienia – zdarza się nadzwyczaj często. Ten błahy powód ma szansę już na wstępie zniechęcić Twojego potencjalnego klienta do Ciebie, Twojej organizacji i prezentowanych pomysłów. Właściwie dopasowany format oferty to klucz do sukcesu. Przekonaj się, dlaczego.
Doskonale wiesz, że Twoje produkty i usługi docierają do różnych grup docelowych. Nawet jeśli wśród Twoich odbiorców są osoby w tym samym przedziale wiekowym, o podobnych zainteresowaniach i preferencjach zakupowych, to każda z nich ma inny charakter. Wśród Twoich klientów znajdą się ludzie o analitycznych umysłach, kreatywne dusze, niespełnieni artyści, teoretycy i miłośnicy pragmatycznego podejścia. Im dokładniej określisz swoją personę zakupową na początku, tym łatwiej będziesz mógł personalizować oferty sprzedażowe i zapewniać wartość, której oczekują klienci. Kreując profil behaw...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy