Zacznij od początku
Niejednokrotnie marketerzy zrzucają winę za niepowodzenie w przetargu na czynniki, takie jak: zła data wysyłki, niewłaściwie poprowadzona relacja z potencjalnym kontrahentem czy brak „chemii” między stronami. Powodów niedopinania transakcji faktycznie może być wiele. Jeden z nich – niezwykle łatwy do naprawienia – zdarza się nadzwyczaj często. Ten błahy powód ma szansę już na wstępie zniechęcić Twojego potencjalnego klienta do Ciebie, Twojej organizacji i prezentowanych pomysłów. Właściwie dopasowany format oferty to klucz do sukcesu. Przekonaj się, dlaczego.
Doskonale wiesz, że Twoje produkty i usługi docierają do różnych grup docelowych. Nawet jeśli wśród Twoich odbiorców są osoby w tym samym przedziale wiekowym, o podobnych zainteresowaniach i preferencjach zakupowych, to każda z nich ma inny charakter. Wśród Twoich klientów znajdą się ludzie o analitycznych umysłach, kreatywne dusze, niespełnieni artyści, teoretycy i miłośnicy pragmatycznego podejścia. Im dokładniej określisz swoją personę zakupową na początku, tym łatwiej będziesz mógł personalizować oferty sprzedażowe i zapewniać wartość, której oczekują klienci. Kreując profil behaw...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!