Po co budować świadomość marki?
Cel tego jest bardzo prosty – żeby sprzedawać. Niestety, aby go osiągnąć, nie wystarczy mieć w ofercie produkty. Na jego realizację składa się wiele mniejszych czynników, nad którymi marki pracują latami. O tym, że klient wybierze właśnie Ciebie, bardzo rzadko decyduje przypadek. Zbyt rzadko, żebyś mógł na niego liczyć.
Zanim przejdziemy do etapów budowania świadomości marki, omówmy krótko, co się na nią składa.
Świadomość marki (branding) w najprostszym tłumaczeniu polega na wypracowaniu i utrzymaniu pozytywnego wizerunku w umysłach konsumentów. Jej kluczowym elementem jest tzw. DNA marki, które jest konkretnym jądrem odniesienia wszystkich działań, np. stylu komunikacji, logo, sloganów, obietnic. To właśnie ono wyróżnia Twoją mar...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!