Sprzedaż przez webinary w 4 krokach

Skuteczna sprzedaż

Sprzedaż przez webinary jest kolejnym krokiem w rozwoju działu handlowego, którego pracownicy i menedżerowie przyzwyczajeni są do sprzedaży i nawiązywania kontaktu na spotkaniach handlowych czy przez telemarketing. Wiele firm, w tym moja, już od wielu lat stara się jednak rezygnować ze spotkań handlowych na rzecz webinarów.

Aktualna sytuacja pandemiczna wymusza na działach handlowych więcej kreatywności niż kiedykolwiek wcześniej. Handlowcy odczuli to na własnej skórze jako jedni z pierwszych, kiedy w pierwszej fazie lockdownu musieli zostać w domu i ograniczyć swoją aktywność sprzedażową do telefonów i maili. Niemal wszyscy mieli poczucie utraty jakości kontaktu sprzedażowego, zgłaszali też brak otwartości klientów na kontakt telefoniczny, a do wideokonferencji trzeba było ich mocno przekonywać. Podobnie było ze spotkaniami firmowymi, szkoleniami i innymi aktywnościami w formie zdalnej.

POLECAMY

Minął już prawie rok od wprowadzenia ograniczeń. W tym czasie większość z nas oswoiła się ze swoim wizerunkiem na kamerze, a do jej używania w trakcie spotkań online, szkoleń nie trzeba już tak bardzo przekonywać, jak jeszcze na początku pandemii. Wiele firm i sprzedawców przekonało się, że webinar może być skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów i to na szerszą skalę.

Webinar jako narzędzie sprzedaży i marketingu

Webinary i live’y są d...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy