Aktualna sytuacja pandemiczna wymusza na działach handlowych więcej kreatywności niż kiedykolwiek wcześniej. Handlowcy odczuli to na własnej skórze jako jedni z pierwszych, kiedy w pierwszej fazie lockdownu musieli zostać w domu i ograniczyć swoją aktywność sprzedażową do telefonów i maili. Niemal wszyscy mieli poczucie utraty jakości kontaktu sprzedażowego, zgłaszali też brak otwartości klientów na kontakt telefoniczny, a do wideokonferencji trzeba było ich mocno przekonywać. Podobnie było ze spotkaniami firmowymi, szkoleniami i innymi aktywnościami w formie zdalnej.
POLECAMY
Minął już prawie rok od wprowadzenia ograniczeń. W tym czasie większość z nas oswoiła się ze swoim wizerunkiem na kamerze, a do jej używania w trakcie spotkań online, szkoleń nie trzeba już tak bardzo przekonywać, jak jeszcze na początku pandemii. Wiele firm i sprzedawców przekonało się, że webinar może być skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów i to na szerszą skalę.
Webinar jako narzędzie sprzedaży i marketingu
Webinary i live’y są d...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!