Sprzedaż online materiałów budowlanych w czasie pandemii

Temat numeru

Bieżąca sytuacja epidemiologiczna w naszym kraju zmusiła nas do zweryfikowania wszelkich możliwości zdalnej sprzedaży. Rynek materiałów budowlanych B2B na naszych oczach zmienia się pod względem rozwoju technologicznego, a to sprzyja możliwości zastosowania innowacyjnych sposobów sprzedaży. Firmy, które postawiły na platformy e-commerce, są aktualnie w zdecydowanie bezpieczniejszej sytuacji handlowej.

Nowe cyfrowe pokolenie

Niebagatelne znaczenie w cyfryzacji branży budowlanej ma fakt, że coraz mocniej do głosu dochodzi nowe pokolenie pracowników. Każdego dnia, w swoich codziennych sprawach są oni blisko związani ze sferą digital. To niezwykle pomaga w zaadaptowaniu nowych technologii sprzedaży w środowisku budowlanym, które w Polsce wciąż jest bardzo mocno tradycyjne. Rozwiązania e-commerce dobrze znane z rynku B2C zaczynają doskonale sprawdzać się również w B2B. Polskie przedsiębiorstwa budowlane stają się coraz bardziej świadome korzyści, jakie niesie dokonywanie zdalnych zakupów materiałów za pomocą systemów e-commerce. Warto podkreślić, że sprzedaż online prowadzi do znacznej oszczędności czasowej po stronie klientów.
Z...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy