Social Media jako narzędzie pracy handlowców

Skuteczna sprzedaż

Często spotykamy się z wątpliwościami, czy wykorzystanie LinkedIn w strategii sprzedażowej przynosi realne korzyści. Wcale się tej nieufności nie dziwię ponieważ, aby LinkedIn przynosił korzyści wymaga przemyślanej strategii, ogromnej konsekwencji, oraz właściwie zdefiniowanej grupy.
 

Aby dowiedzieć się, jak prowadzić efektywną sprzedaż z poziomu LinkedIn, zapytałam u źródła. Paweł Mączka, wiceprezes firmy Storware, sam korzysta z tego kanału do wzmocnienia świadomości marki na rynku oraz generowania leadów. Pozwoliło mu to zdobyć wielu klientów z różnych części świata. „Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży B2B jest wykorzystanie mediów społecznościowych. W końcu coraz więcej osób, bo aż ¾, podejmuje decyzje zakupowe w sieci, jeszcze przed spotkaniem z handlowcem. Kluczowe jest tutaj inteligentne wykorzystanie narzędzia jakim jest LinkedIn. Dla handlowca absolutną podstawą jest budowa...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy