Aby dowiedzieć się, jak prowadzić efektywną sprzedaż z poziomu LinkedIn, zapytałam u źródła. Paweł Mączka, wiceprezes firmy Storware, sam korzysta z tego kanału do wzmocnienia świadomości marki na rynku oraz generowania leadów. Pozwoliło mu to zdobyć wielu klientów z różnych części świata. „Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży B2B jest wykorzystanie mediów społecznościowych. W końcu coraz więcej osób, bo aż ¾, podejmuje decyzje zakupowe w sieci, jeszcze przed spotkaniem z handlowcem. Kluczowe jest tutaj inteligentne wykorzystanie narzędzia jakim jest LinkedIn. Dla handlowca absolutną podstawą jest budowa...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!