Rzeczywistość a oczekiwania CSA Email Summit 2020: Pomost między realiami a oczekiwaniami można zbudować tylko razem

Skuteczna sprzedaż

Oczekiwanie, że każdy wysłany przez nas e-mail trafi tam, gdzie powinien, a jego odbiorca stanie się naszym klientem rzadko odpowiada rzeczywistości. Istnieje jednak kilka sprawdzonych sposobów, by pokonać przeszkody i skutecznie dotrzeć z korespondencją mailową do adresata.

Marketing e-mailowy mógłby być taki prosty. Piszesz wiadomość, wciskasz „wyślij” i Twoja poczta ląduje w skrzynce odbiorcy. W idealnym przypadku Twoja wiadomość, która jest adekwatna oraz interesująca dla odbiorcy, zostaje przez niego przeczytana, a w rezultacie staje się on Twoim klientem. Faktycznie jednak nie jest to takie proste. Oczekiwania nadawcy, że każdy wysłany e-mail trafi tam, gdzie powinien, a odbiorca stanie się klientem, są tylko jednym z wielu, które nie odpowiadają rzeczywistości. Co więcej, również po stronie odbiorcy istnieją pewne wymagania. Odbiorca e-maila chce otrzymywać tylko te 
e-maile, których treść jest dla niego istotna i interesująca oraz które trafiają w jego osobiste pot...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy