Public relations, reklama i marketing – to nie są synonimy. Każdy z nich generuje inną korzyść. Wykorzystuje inne narzędzia i możliwości. Odpowiednio zarządzane i dodane do strategii rozwoju, mają wspólny cel, wspólny mianownik – jakim jest sprzedaż.
POLECAMY
Już na samym początku planowania działań i wdrażania odpowiedniej strategii do firmy, warto zwrócić uwagę na działania związane z public relations i pamiętać, że to nie tylko kontakt z mediami, redakcjami czy dziennikarzami. To znaczenie więcej. Oto kilka cennych wskazówek w tym obszarze.
Buduj PR poprzez social media
Nierzadko planujemy posty według przygotowanego harmonogramu. Znajdują się w nim grafiki, rolki, karuzele czy relacje na żywo. Każdy z nich powinien mieć inny cel. Mogą być to posty pokazujące produkt czy usługę, może być to post typowo sprzedażowy czy informacyjny. Zaplanuj przynajmniej cztery posty PR-owe na dany miesiąc.
Wskazówka Buduj wizerunek eksperta. W postach PR-owych pokazujesz się z pozycji eksperta, specjalisty w danym temacie. Dzielisz się wiedzą, czymś wartościowym dla swoich odbiorców. Nie ma tam sprzedaży bezpośredniej, a Ty budujesz w odbiorcach poczucie, że Twoja wiedza jest tak cenna i przydatna, że chcą tego więcej i będą się z tym utożsamiać. Prawdopodobnie produkt, usługę lub Ciebie będą polecać dalej. |
Generowanie wpływów
Wykorzystywanie róż...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!