Nikogo już nie dziwi to, że social media są dziś jednym z najważniejszych kanałów obsługi klienta. Już nie tylko miejscem budowania wizerunku marki, ale realnym punktem kontaktu, który wpływa na decyzje zakupowe i lojalność klientów. Dziś nie wystarczy być obecnym. Trzeba umieć rozmawiać z klientami, nawet kiedy zachodzi konieczność podjęcia trudnego tematu. Szybko, konkretnie i z wyczuciem. Dobra, uprzejma i szybka obsługa klienta w social mediach to dziś coś, czego nie można zaniedbać.
POLECAMY
Czy wiesz, że:
Niemal 78% użytkowników social mediów oczekuje, że marki udzielą im spersonalizowanej odpowiedzi w ciągu 24 godzin. Jeśli nie uzyskają rozwiązania swojego problemu w tym czasie, są gotowi wybrać ofertę konkurencji.
(Źródło: https://sproutsocial.com/insights/social-media-customer-service/)
Obsługa klienta w social mediach – już nie opcja, a konieczność
Jeszcze kilka lat temu klient dzwonił na infolinię, pisał e-mail albo szukał informacji na stronie internetowej. Dziś woli wysłać wiadomość na Messengerze albo zostawić komentarz na F...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!