Niektóre wirtualne asystentki w swojej ofercie mają zróżnicowane działania, a inne zaś są wyspecjalizowane w jednej, konkretnej dziedzinie. Czy zatem WA może pomóc w firmie w sprzedaży? Oczywiście, że tak! Poznaj pięć problemów związanych ze sprzedażą, w których ogromnym wsparciem może być współpraca z wirtualną asystentką.
POLECAMY
5 problemów w sprzedaży i rozwiązania z punktu widzenia wirtualnej asystentki
Problem nr 1: Brak czasu na szybką obsługę zapytań klientów
Sprzedając dużą liczbę swoich produktów, jestem pewna, że otrzymujesz dużą liczbę zapytań od swoich klientów. Nie są to tylko maile, ale także komentarze czy prywatne wiadomości w social mediach. W pewnym momencie nie jesteś w stanie tego wszystkiego kontrolować i na bieżąco reagować.
Wirtualna asystentka bez problemu Ci w tym pomoże! Przede wszystkim możesz zlecić jej monitorowanie skrzynki e-mailowej i odpowiadanie na bieżąco na przychodzące wiadomości. Warto tutaj ustalić częstotliwość zaglądania na skrzynkę oraz maksymalny czas odpowiedzi na e-maila. To samo będzie dotyczyło wiadomości i komentarzy w social mediach, tylko najpierw należy wirtualnej asystentce dać odpowiednie dostępy – np. na fanpage na Facebooku czy konto na Instagramie taki dostęp można przekazać przez Meta Business Suite.
Z własnego doświadczenia podpow...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!