Możesz zarówno zmienić stanowisko lub kierunek swojej kariery, ale nadal pracować pod marką tego samego pracodawcy, jak i zmienić firmę czy branżę, ale wciąż posługiwać się w stopce mailowej tą samą nazwą stanowiska. Możliwości jest wiele, dlatego zastanów się, na czym powinien polegać Twój rebranding.
POLECAMY
Być albo nie być – oto jest pytanie
Jeszcze parę miesięcy temu pracownicy czuli się pewnie i komfortowo – to oni mieli władzę i mogli przebierać w ofertach. Sytuacja jednak diametralnie się zmieniła z powodu COVID-19 i większość pracodawców musiała zredukować swój personel do minimum. Według raportu przeprowadzonego przez pracuj.pl aż 77% badanych w okresie początku pandemii (kwiecień 2020 r.) była gotowa przyjąć nową ofertę pracy, a 64% spośród poszukujących zatrudnienia była otwarta na obranie nowej ścieżki kariery. Badania przeprowadzone pół roku później (wrzesień 2020 r.) potwierdziły ten sam wynik (64%) w przypadku kwestii przekwalifikowania i p...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!