Nowy rok i nowa ścieżka kariery?

Temat numeru

Początek roku to naturalny czas na to, by szczegółowiej pomyśleć o tym, jak mają wyglądać najbliższe tygodnie, miesiące czy lata. Pierwsze pytanie (w kontekście pracy), jakie powinniśmy sobie zadać, to czego tak naprawdę oczekujemy od swojej kariery zawodowej. Czy będzie to zmiana stanowiska, zawodu, firmy, czy branży? Otóż jedno wcale nie wyklucza drugiego.

Możesz zarówno zmienić stanowisko lub kierunek swojej kariery, ale nadal pracować pod marką tego samego pracodawcy, jak i zmienić firmę czy branżę, ale wciąż posługiwać się w stopce mailowej tą samą nazwą stanowiska. Możliwości jest wiele, dlatego zastanów się, na czym powinien polegać Twój rebranding.

POLECAMY

Być albo nie być – oto jest pytanie

Jeszcze parę miesięcy temu pracownicy czuli się pewnie i komfortowo – to oni mieli władzę i mogli przebierać w ofertach. Sytuacja jednak diametralnie się zmieniła z powodu COVID-19 i większość pracodawców musiała zredukować swój personel do minimum. Według raportu przeprowadzonego przez pracuj.pl aż 77% badanych w okresie początku pandemii (kwiecień 2020 r.) była gotowa przyjąć nową ofertę pracy, a 64% spośród poszukujących zatrudnienia była otwarta na obranie nowej ścieżki kariery. Badania przeprowadzone pół roku później (wrzesień 2020 r.) potwierdziły ten sam wynik (64%) w przypadku kwestii przekwalifikowania i pr...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy