Pracując w sprzedaży, zapewne znasz na pamięć pojęcia target, kluczowy klient, deadline czy dowieźć wynik. Kiedy w Twoim świecie pojawia się mały człowiek, dorzucasz do tego zestawu tysiące innych, do tej pory niepotrzebnych Ci określeń. Niestety, nie działa to w ten sposób, że nowy słownik zastępuje stary. Jako pracująca mama musisz zwiększyć pojemność pamięci i znaleźć nowe siły do działania, ponieważ pracodawcy rzadko kiedy wyznaczają niższe cele sprzedażowe kobietom posiadającym dzieci. Mimo że po zdjęciu szpilek w domu nie siadasz na kanapie z książką, tylko w wielu wypadkach zaczynasz drugi, domowy etat, w pracy musisz osiągać takie same wyniki jak pozostała część zespołu. Nieważne, czy jest to sprawiedliwe, czy nie, to dobra wiadomość jest taka, że można z sukcesem łączyć obszar zawodowy z rodzinnym, pod warunkiem, że nauczysz się działać efektywnie i wystarczająco dobrze. Perfekcyjnie już było.
POLECAMY
Z pustym bakiem daleko nie zajedziesz
Przy zwiększonej licznie nowych obowiązków i nieprzespanych nocy, jakie pojawiają się wraz z dziećmi, praca na pełnych obrotach może stać się wyzwaniem. Jedynym rozwiązaniem w tym okresie staje się… zaakceptowanie tego stanu i praca w sposób „wystarczająco dobry”. Fizyczne zmęczenie, które w widoczny sposób prz...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!