Z tego artykułu dowiesz się, dlaczego czasem warto zmienić punkt widzenia za pomocą analizowania danych z różnych źródeł i jak to działanie może zmienić Twoje plany rozwoju firmy, a niekiedy uratować budżet.
POLECAMY
Czy Adsy są dla mnie?
Odpowiedź brzmi – tak. Kampaniami w Google Ads można obsłużyć prawie każdy produkt czy usługę (prawie) niezależnie od tego, co sprzedajemy. Google Ads’em możemy „zaopiekować” konsekwentnie cały lejek marketingowy – od TOFU, przez MOFU do BOFU. Ważne jest, aby dobrać odpowiedni typ kampanii do celu, jaki chcemy osiągnąć, i stopnia lejka, w którym ma się znajdować. Posługując się przykładami:
- Dla TOFU – wskazana jest kampania zwiększająca świadomość marki i szansy na rozważenie zakupu. Do tego celu idealnie nada się kampania zwiększająca popyt i wyświetlająca reklamy w serwisie YouTube, na kartach Discovery oraz w Gmailu za pomocą reklam graficznych oraz wideo.
- Dla MOFU – tutaj targetujemy użytkowników zaznajomionych z naszą marką. Chcemy nawiązać z nimi relację i przedstawić wartości naszego produktu lub usługi. Do tego celu idealnie nada się kampania nastawiona na remarketing oparty na użytkownikach, któr...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!