Jeśli czytasz ten tekst, to albo posiadasz aplikację, albo dopiero rozważasz jej stworzenie. Tworząc strategie marketingowo-sprzedażowe, znalazłam trzy główne powody, dla których warto mieć aplikację mobilną:
POLECAMY
- Zmniejszenie kosztów marketingu.
Dzięki aplikacji oszczędzamy na dotarciu do odbiorców przez inne kanały. Możliwość bezpośredniego i darmowego dotarcia do bazy obecnych klientów generuje spore oszczędności na reklamach w Google czy na Facebooku (uwzględniając perspektywę długofalową). - Wyższa konwersja w aplikacji natywnej.
Oznacza to, że klient, który ogląda produkt w aplikacji, kupi go z większym prawdopodobieństwem, niż gdyby korzystał ze strony internetowej sklepu. Według raportu Criteo konwersja ta jest ponadtrzykrotnie wyższa niż w przypadku strony mobilnej! Co więcej, w przypadku aplikacji mobilnej koszyk zostaje zachowany do następnej wizyty, a dzięki powiadomieniom push możemy aktywnie wpływać na powrót do porzuconego koszyka i dokończenie transakcji. - Mikromomenty użytkownika.
Dzięki aplikacji mobilnej poznajemy naszego klienta od podszewki. Dane, które zbiera aplikacja, to coś więcej niż przeglądarkowe pliki cookies, które zapamiętują adres e-mail czy dane osobowe. Mówimy o zakupowych preferencjach i nawykach klienta, o historii jego transakcji i prawdopodobnych wyborach, których dokona w przyszłości.
Z roku na rok transakcje online przez komputer...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!