Planowanie budżetu e-commerce zaczynamy zazwyczaj kilka miesięcy przed końcem roku. W przypadku naszej platformy SIG.pl jest to okolica października. Jeśli funkcjonujemy w modelu omnichannelowym, budżet e-commerce planowany jest razem z innymi kanałami sprzedaży. Ustalamy go tak samo jak pozostałą część budżetu firmy. Wyznaczamy dokładne parametry przychodowe oraz kosztowe, aby finalnie osiągnąć poziom zysku, który zakładaliśmy. Stronę przychodów oraz kosztów dzielimy zgodnie z firmowym planem kont. Przy planowaniu budżetu należy wziąć pod uwagę plany rozwojowe. Jasno ustalmy, c...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!