Jeśli jesteśmy sprzedawcą, to niewątpliwie jest to dla szansa na zdobycie nowych, wartościowych szans sprzedaży. Możemy to zaobserwować u wielu, którym się to już udało. Widzimy, że wielu specjalistów i ekspertów urosło do rangi influencerów ściągających ogromne rzesze odbiorców. Influencerzy stają się nowymi gwiazdami. Przykładem może być ostatnia reklama Huawei Watch, gdzie jej twarzą został Remigiusz Wierzgoń znany także jako ReZi. Zastępują oni występujące w spotach reklamowych gwiazdy filmów czy scen muzycznych. Czy warto więc zacząć działać w social mediach? Oczywiście, że warto. Trzeba się tylko za to odpowiednio zabrać.
POLECAMY
Prawdopodobnie, kiedy zaczynamy planować dołączenie do tej licznej grupy osób udzielających się w mediach internetowych, od razy myślimy o tym, co napiszemy albo jaki film nagramy. Czyli chcemy skupić się na tym, żeby już jakoś zaistnieć. Stop! Zanim zaczniesz cokolwiek robić, należy ustalić strategię. Można tutaj zacytować klasyka „wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zaje…, ale to zaje… ważne pytanie”, w naszym przypadku będzie to: jaki obraz swojej osoby chcę zbudować u odbiorców? W zasadzie od tego pytania będzie zależało wszystko, co zrobimy. Począwszy od wyboru platformy, na której chcemy zacząć działać, przez oprawę wizualną naszego kanału, po treści, jakie chcemy przekazywać oraz w jaki sposób to zrobimy.
Kiedy pomyślimy o osobach, które najbardziej wpłynęły na nas samych, i zaczniemy się zastanawiać, jak to się stało, że miały na nas tak duży wpływ i zachęciły do pewnego działania, to często ułoży się to w pewien schemat. Zobaczymy, że te osoby uczyły nas, pokazywały, jak one myślą o pojawiających się wyzwaniach czy nadarzających się szansach. Śledzimy ich i podziwiamy. Te osoby zawsze pokazują nam, jak:
- Myśleć o sobie;
- Myśleć o innych;
- Myśleć o świecie.
Samo przekazywanie wiedzy jednak nie wystarczy. Wiedza jest niczym, dopóki nie zaczniemy jej używać w prawdziwym życiu, dlatego kolejnym krokiem, jaki robią prawdziwi liderzy, za którymi podążamy, j...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!