Krok 1. Definiuj swoją wartość: Budowanie skutecznego wizerunku handlowca rozpoczyna się od zrozumienia, jaką wartość możesz dostarczyć swoim klientom. Kluczowe jest określenie własnych mocnych stron, unikalnych umiejętności i cech, które wyróżniają Cię na tle innych handlowców.
POLECAMY
Od czego warto zacząć?
- Autoanaliza: Rozpocznij od przeprowadzenia analizy swoich umiejętności, doświadczenia i osiągnięć. Zastanów się, w czym jesteś naprawdę dobry, co sprawia Ci największą satysfakcję w pracy.
- Zidentyfikuj swoje mocne strony: Skoncentruj się na swoich mocnych stronach, które wyróżniają Cię na tle innych. Mogą to być umiejętności sprzedażowe, zdolności negocjacyjne, talent do budowania trwałych relacji z klientami lub zdolność do rozwiązywania problemów.
- Unikalna wartość: Na podstawie analizy własnych mocnych stron i potrzeb klientów, określ swoją unikalną wartość. Skoncentruj się na tym, co wyróżnia Cię spośród inny...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!