POLECAMY
Mimo że handel elektroniczny rośnie w siłę, to jednak handel detaliczny zlokalizowany fizycznie generuje kilkukrotnie większe obroty niż ten pierwszy (wykres 1).
Przyglądając się wszystkim problemom społecznym i ekonomicznym związanym z funkcjonowaniem sieci sprzedaży detalicznej, dochodzimy do wniosku, że największe znaczenie ma lokalizacja. Powszechnie uważa się, że o sukcesie handlowym sklepu decydują trzy czynniki: lokalizacja, lokalizacja i lokalizacja. Można być najlepszym detalistą na świecie i najlepiej zarządzającym menedżerem takiego sklepu, ale jeśli ulokujemy go w złym miejscu, to bardzo szybko może okazać się, że sklep nie będzie generował zysków.
Przyczyny tak ogromnego znaczenia lokalizacji sklepu leżą w samej naturze handlu detalicznego, która w ogromnej większości opiera się na ruchu klienta, czyli na stałym napływie potencjalnych k...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!