Wpływ to słowo klucz w rozważaniach nad influencer marketingiem. Nie każdy bloger, vloger, instagramer czy celebryta jest influencerem. Jest nim natomiast osoba, która funkcjonuje jako lider opinii, ma wokół siebie oddane grono odbiorców, które darzy ją zaufaniem i wierzy, że jej rekomendacje są szczere, a polecana marka warta sprawdzenia. Jako najbardziej autentyczna postrzegana jest długofalowa współpraca z influencerami, których wizerunek jest spójny z wizerunkiem marki. Wtedy dochodzi do przekierowania zaufania ze znanej osoby na markę.
Aby to osiągnąć, należy odpowiednio dopasować influencera do kampanii marki – zweryfikować jego komunikaty i grupę odbiorców, przeanalizować zasięgi i zaangażowanie oraz zdecydować, w jaki sposób wybrana osoba może umocnić przekaz firmy.
POLECAMY
RAMKA 1
Podczas analizy ilościowej sprawdź statystyki:
- liczbę unikalnych użytkowników na blogu,
- liczbę wizyt na stronie,
- liczbę komentarzy pod wpisami na blogu (jeśli takie są włączone),
- ruch na stronie w ujęciu historycznym,
- liczbę subskrybentów na YouTubie,
- liczbę wyświetleń na YouTubie o...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!