Handlowiec jako ekspert, czyli jak sprzedawać wiedzą?

Otwarty dostęp Pozyskiwanie klienta

Mnogość komunikatów, dostępnych ofert, a przede wszystkim alternatywnych opcji – sprawia, że obecnie trudno jest się wyróżnić na tle konkurencji i dotrzeć do potencjalnego klienta. Rozwiązaniem tego problemu może być budowanie wizerunku eksperta w branży. 

Profesjonalne wsparcie, odpowiadanie na nurtujące odbiorców pytania, czy dzielenie się wiedzą to narzędzia ułatwiające zwiększenie zainteresowania klientów, a także zdobycie ich zaufania. Jak skutecznie sprzedawać za pomocą wiedzy? Jakie formy dzielenia się nią sprawdzają się najlepiej?

POLECAMY

Jak sprzedawać słowem – blog firmowy

Istnieje wiele różnych opcji tworzenia i publikowania materiałów, z których użytkownicy mogą czerpać wiedzę, ale prowadzenie bloga firmowego jest jedną z najczęściej wybieranych. Budowanie wizerunku eksperta w branży przez udostępnianie treści w formie artykułów poradnikowych pozwala na zdobycie zaufania odbiorców i otrzymanie miana specjalisty, chętnie dzielącego się swoim doświadczeniem. Tworzenie angażujących treści to dobry sposób na przyciągnięcie nowych klientów, którzy aktywnie poszukują interesujących ich zagadnień, co pozytywnie przekłada się na ruch na stronie oraz pogłębienie zbudowanych już wcześniej relacji i zaufania. Wiele marek, niezależnie od branży, decyduje się właśnie na tę formę dostarczania wiedzy, bo jest ona przystępna, a jej koszt stosunkowo niewielki do korzyści, jakie można uzyskać.

Przykład bloga firmowego
Źródło: icproject.com

Na korzystanie z takiego rozwiązania zdecydowała s...

Ten artykuł jest dostępny tylko dla zarejestrowanych użytkowników.

Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się.

Przypisy