Nowa rzeczywistość polskiego sektora MŚP
Polskie małe i średnie przedsiębiorstwa funkcjonują dziś w trudnym otoczeniu: inflacja, presja kosztowa związana z rosnącymi zobowiązaniami finansowymi prowadzenia biznesu w Polsce, kurczące się marże, dynamiczne zmiany technologiczne, problemy kadrowe i klienci, którzy przestają kupować lub zamawiają mniej. Bądźmy szczerzy, wielu właścicieli prowadzi sprzedaż „na czuja”, korzystając z własnego doświadczenia i intuicji. Przez wiele lat taki model się sprawdzał, bo przy rosnącym globalnie rynku mieliśmy złudne wrażenie, iż nasza firma rośnie, bo wszystko robimy dobrze. Dziś okazuje się, że w wielu przypadkach była to tylko biznesowa iluzja i pojawiła się duża bariera: spadek efektywności, zespół nie dowozi wyników, a firma traci klientów i nie potrafi...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!