Supreme Energy, dynamicznie rosnąca firma sprzedażowa, jako pierwsza na rynku wprowadziła rewolucyjny benefit, w ramach którego wybuduje domy dla swoich doradców energetycznych. Spółka zadeklarowała wybudowanie i przekazanie na własność domu każdemu handlowcowi, który podpisze określoną liczbę umów i przepracuje w firmie min. 5 lat. Benefit „Your Supreme House” jest sposobem na obniżenie rotacji w zespole sprzedażowym i pierwszą inicjatywą prywatnej firmy, która rozwiązuje problem finansowania zakupu nieruchomości w dobie 30%-owych wzrostów cen mieszkań.
Dział: Motywacja
Motywacja pracowników to temat, który wciąż jest na ustach HR-owców i menedżerów. W wielu branżach mamy obecnie do czynienia z tzw. rynkiem pracownika. W związku z tym pracodawcom coraz trudniej jest przyciągnąć kandydatów lub zatrzymać w organizacji osoby już związane z firmą. Dlatego też, aby poprawić retencję pracowników, ograniczyć ich rotację i wzmocnić zaangażowanie tak ważna jest motywacja, która jest ściśle związana z nagradzaniem za wysiłek wkładany w pracę czy indywidualne osiągnięcia, ale też wiąże się z wewnętrznym systemem wartości, poczuciem sensu działania, dążeniem do rozwoju oraz potrzebą wpływu na organizację.
Sprzedawcy sądzą, że mają coś klientowi sprzedać za wszelką cenę, a to błąd. Powinni wiedzieć, że mają sprawić, by to klient sam chciał coś kupić. Nie ma skutecznej i efektywnej sprzedaży bez doskonałej komunikacji i umiejętności wpasowania się w oczekiwania klienta i styl komunikacji rozmówcy.
Kiedy zapytasz najlepszych handlowców, w czym tkwi sekret ich skuteczności, wielu odpowie, że wypracowali w sobie dobre nawyki. A jak nawyki warunkują Twoją pracę i co możesz zrobić, aby wykorzystać ich siłę w osiąganiu lepszej efektywności?
Jednym z najbardziej istotnych czynników decydujących o sprawnym funkcjonowaniu punktu sprzedaży jest zarządzanie personelem. Kiedy mówi się o efektywnym menedżerze, warto zwrócić uwagę na to, jak radzi sobie w relacjach z podwładnymi.