#1 Znajdź
Zacznijmy od początku, czyli gdzie rozpocząć poszukiwania idealnego handlowca lub gdzie nasz idealny handlowiec „bywa” i poszukuje nowych zawodowych perspektyw. Czy szukać go online, czy wykorzystać możliwości offline’owe? Praktycznie w każdej firmie proces sprzedaży jest jednym z najważniejszych ogniw prowadzenia perspektywicznej organizacji. Poszukiwanie odpowiedniej osoby do tej roli powinniśmy zrobić zarówno na płaszczyźnie internetowej, jak i poprzez networkingowe eventy skupiające osoby ze świata sprzedaży. Chcąc rzeczywiście wzbogacić naszą firmę o kolejny talent, musimy wyjść poza schemat oczywistych metod. Zacznijmy od umieszczenia ofert na różnorodnych stronach. Do bardziej nieoczywistych należą m.in.:
POLECAMY
- przedstawiciele.pl,
- rocketjobs.pl,
- jooble,
- Indeed,
- niezastąpione grupy na Facebooku (FB), np.: „Praca w Sprzedaży – POZNAŃ”.
Ramka 1
Turkusowe zarządzanie a rekrutacja
Rekrutacja w turkusowej firmie przebiega inaczej niż tradycyjnie. Podczas standardowej rekrutacji pracownik często jest oceniany pod kątem trzech elementów: merytoryki, komunikacji oraz wartości. Zazwyczaj merytoryka uważana jest za najważniejszy aspekt. Ponadto, zwraca się dużą uwagę na poziom wykształcenia kandydata, znajomość języków obcych, odbyte staże i kursy, czyl...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!