Dzisiaj dominującymi kanałami komunikacji są media społecznościowe, dzięki którym użytkownicy sami mogą tworzyć kontent. Wyróżniającą się na tle innych platformą społecznościową jest YouTube – medium to co minutę zasilane jest ponad 500 godzinami nowych treści, co pokazuje skalę rozwoju serwisu i potencjał do tworzenia nowych materiałów wideo. Jednak samodzielna kontrola tak szybko zmieniającego się ekosystemu, przy wykorzystaniu podstawowych narzędzi zakupu reklam na YouTubie (Google Ads czy DV360) jest trudna, a wręcz niemożliwa, co z kolei sprawia, że reklamowanie się w takim w środowisku mediowym może nieść konsekwencje w zakresie reputacji dla marki. Kluczowe zatem staje się wykorzystanie zaawansowanych technologii, będących w stanie – za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji – skutecznie odsiewać treści, z którymi marka się nie utożsamia i któ...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!