POLECAMY
Pracując w wydawnictwie, pierwszy raz zetknąłem się z filozofią „ABC” – Always Be Closing. To filozofia, którą najlepiej prezentuje Allec Baldwin w produkcji filmowej zatytułowanej „Glengarry Glen Ross”. Gra on rolę Blake’a – szkoleniowca biura handlowego, który stawia przed szkolonymi pracownikami ultimatum – albo będziecie sprzedawać, albo wylecicie z pracy. Tak „zmotywowani” handlowcy nachodzili swoich klientów w dzień i w nocy, dzwonili do ich żon, mężów, kłamali, a nawet dopuszczali się przestępstwa. To oczywiście przejaskrawiona wizja tej filozofii, ale ukazuje jej sedno – najważniejsza jest sprzedaż.
Gdy na warsztatach ze sprzedaży poznałe...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!