SPRZEDAJESZ PRZEZ TELEFON? WYKORZYSTAJ SIŁĘ MARKETINGU INTERNETOWEGO!

Pozyskiwanie klienta

Sprzedaż telefoniczna to kanał, dzięki któremu wiele firm pozyskuje swoich klientów od lat. Jest jednak wiele organizacji, które skreślają taką formę zdobywania klientów. Czy słusznie? Moje doświadczenie zawodowe i praktyka handlu pokazują, że tylko przemyślane i zaplanowane działania mają sens. Masowe wykonywanie „zimnych” telefonów, bez odpowiedniej otoczki marketingowej nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Sprawdź, jakie kanały marketingu internetowego mogą wesprzeć sprzedaż telefoniczną i jak skutecznie prowadzić rozmowy z klientami.

Planowanie – wykorzystaj siłę SEO i Google Ads

Przy planowaniu działań sprzedażowych dla swojej firmy (lub zespołu sprzedażowego) warto pomyśleć nad połączeniem ich ze sprawdzonymi metodami dotarcia do klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego. Przede wszystkim mowa tu o kampaniach SEO i reklamach Google Ads – dwóch kluczowych działaniach z obszaru online marketingu.

POLECAMY

Jak wykorzystać Google Ads w planowaniu działań sprzedażowych?

Kampanie płatne (np. Google Ads, Facebook itp.) pomagają dotrzeć do potencjalnych odbiorców, którzy jeszcze nie wiedzą o istnieniu Twojej firmy czy też produktu, który chcesz sprzedać. Im lepiej określisz swoją grupę docelową co do zmiennych, takich jak wiek, płeć czy też lokalizacja, w której mają wyświetlać się reklamy, tym większa szansa, że wzbudzisz zaufanie u potencjalnego klienta.

Przed wdrożeniem kampanii należy zastanowić się, gdzie najwięcej czasu spędza Twój kli...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy