Planowanie – wykorzystaj siłę SEO i Google Ads
Przy planowaniu działań sprzedażowych dla swojej firmy (lub zespołu sprzedażowego) warto pomyśleć nad połączeniem ich ze sprawdzonymi metodami dotarcia do klienta na każdym etapie lejka sprzedażowego. Przede wszystkim mowa tu o kampaniach SEO i reklamach Google Ads – dwóch kluczowych działaniach z obszaru online marketingu.
POLECAMY
Jak wykorzystać Google Ads w planowaniu działań sprzedażowych?
Kampanie płatne (np. Google Ads, Facebook itp.) pomagają dotrzeć do potencjalnych odbiorców, którzy jeszcze nie wiedzą o istnieniu Twojej firmy czy też produktu, który chcesz sprzedać. Im lepiej określisz swoją grupę docelową co do zmiennych, takich jak wiek, płeć czy też lokalizacja, w której mają wyświetlać się reklamy, tym większa szansa, że wzbudzisz zaufanie u potencjalnego klienta.
Przed wdrożeniem kampanii należy zastanowić się, gdzie najwięcej czasu spędza Twój kl...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!