Pierwszym krokiem do sukcesu jest sprawienie, by ludzie wokół Ciebie wiedzieli, co robisz. Jeśli chcesz sprzedawać, stwórz swój rynek. Sam przyznaj, że prawdopodobieństwo, iż ktoś będzie chciał skorzystać z Twojej pomocy, jest o wiele większe niż gra w Lotto! Wiesz przecież, że od podpierania ścian nie staniesz się tancerzem. Kreuj swój rynek. Wyjdź do klienta! Powiedz mu, czym się zajmujesz i daj mu szansę, aby z tej oferty skorzystał. Bądź tam, gdzie on. Obserwuj go, rozmawiaj, pytaj.
Kupiłeś kiedyś coś na podstawie zimnego e-maila od zupełnie obcej osoby? Pewnie nie. A nabyłeś coś na podstawie reklamy na Facebooku od razu, kiedy tylko się pojawiła? Też raczej nie. Skuteczny lejek sprzedaży opiera się na wartościowych relacjach z potencjalnymi klientami. A sprzedaż wynika z konsekwencji tych relacji. Bez nich nie ma sprzedaży. Sprzedaż jest wtedy, kiedy Twój „lead” Ci zaufa, a w konsekwencji zaufania sprawdzi, jaki problem mu rozwiązujesz, a w następnej kolejności kupuje, aby osiągnąć swój cel.
Nieskończona liczba wiadomości marketingowych powoduje, że klient staje się ostrożny w podejmowaniu decyzji i potrzebuje coraz więcej dowodów, by zdecydować się na zakup. Odbiorcy ignorują reklamy, wolą sami poszukać wartościowych informacji z różnych źródeł. Współczesny klient czuje absolutną kontrolę nad swoim procesem zakupowym. Staje się mniej responsywny na nasze tradycyjne, dotychczasowe metody sprzedaży. Zatem pozyskiwanie leadów polega na zdolności budowani...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!