Różnica między teorią a praktyką jest taka, że w teorii nie ma różnicy…
Za największych graczy na tym polu można uznać takie korporacje jak:
POLECAMY
- Starbucks – możliwość zamówienia kawy poprzez aplikację oraz płatność online, a następnie odebranie jej stacjonarnie w kawiarni bez czekania w kolejce;
- Sephora – aplikacja umożliwiająca wirtualne „przymierzanie” makijażu poprzez AR (rozszerzona rzeczywistość) oraz personalizację rekomendacji zakupowych na podstawie historii zakupów stacjonarnych oraz online;
- Nike – przy pomocy aplikacji Nike Training Club budowana jest społeczność, której oferowane są ekskluzywne produkty i personalizowane doświadczenia oraz oczywiście integracje z takimi platformami jak Foot Locker umożliwiają zakupy online i odbiór stacjonarny;
- Amazon – gigant e-commerce otworzył również sklepy stacjonarne (Amazon Go, Amazon Fresh) integrując technologię z tradycyjnym handlem;
- LPP – klienci mogą składać zamówienia online i odbierać je w sklepach stacjonarnych, a także sprawdzać dostępność produktów w wybranych lokalizacjach, zaś oferty i promocje są dostępne na równi w aplikacji, na stronie internetowej i w sklepach stacjonarnych;
- Disney – ich aplikacja My Disney Experience integruje rezerwacje hotelowe, harmonogramy atrakcji, czasy oczekiwan...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
Co zyskasz, kupując prenumeratę?
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!