Jednak nie wszystkie sektory gospodarki odczuły negatywny wpływ koronawirusa na sprzedaż. Wśród branży, które na lockdownie mogły skorzystać, wyróżnić można rynek e-commerce. Sklepy i platformy handlowe podczas pandemii zanotowały widoczne wzrosty sprzedaży. Podobnie jak wiele przedsiębiorstw, które w obliczu zamknięcia punktów stacjonarnych podjęły decyzję o uruchomieniu własnych platform zakupowych online.
Lista podmiotów, które wykorzystują zachodzące zmiany do tworzenia nowych potrzeb konsumenckich, stale rośnie, a wraz z nimi zwiększa się również liczba konsumentów, którzy tych produktów i usług poszukują.
POLECAMY
E-klientów jest coraz więcej
W 2020 r., podobnie jak w poprzednich latach, branża e-handlu odnotowała wzrosty. Zarówno dynamika wzrostu, jak i wartość rynku internetowych zakupów pnie się w górę. Wyniki raportu PMR zdecydowanie potwierdzają badania innego tegorocznego raportu, który precyzuje, że już ponad 73% internautów robi zakupy online. Według Gemius oznacza to wzrost o całe 11 pkt proc. w stosunku do poprzednich badań. Niemały wpływ na tak wysoki wzrost m...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!