Jeśli ktoś jeszcze nie miał okazji posłuchać wspomnianego przeboju składu Paktofonika, to serdecznie polecam go uwadze. Jednak aby skutecznie zająć się sprzedażą i konstruowaniem ofert idealnie dopasowanych do klienta, zagłębianie się w meandry polskiego hip-hopu nie jest konieczne. Konieczne jest natomiast zastanowienie się, dlaczego personalizacja sprzedaży może mieć zbawienny wpływ na wyniki sprzedażowe i gdzie znajdziemy punkty styku klient–sprzedawca, aby te działania zastosować.
POLECAMY
Personalizacja sprzedaży – a co to takiego?
Personalizacja sprzedaży to wszelkie działania podejmowane w celu dopasowania produktu/usługi do klienta. Jeśli popatrzymy szeroko na ten aspekt, to zobaczymy, że pierwszy punkt styku klient–sprzedawca i próba personalizacji zaczyna się już na etapie marketingu.
Żeby móc klientowi pokazać skuteczną i interesującą reklamę, nie możemy liczyć na łut szczęścia. Każdy dział marketingu ma za zadanie jak najniższym kosztem uzyskać jak największą sprzedaż promowanego produktu/usługi, a ta strategia oparta jest na wiedzy o kliencie.
Różne formy reklamy
Reklamę telewizyjną i radiową w dużym uproszczeniu serwuje się konsumentom, opierając się na wiedzy, kto akurat w danej godzinie ogląda lub słucha danego programu lub treści programowej i co najchętniej tacy konsumenci kupują. To przez lata był najskuteczniejszy nośnik reklamowy (choć również niezwykle drogi), ale cyfrowy świat zmienił reguły gry.
Nowe media z internetem na czele stały się jeszcze bardziej wyspecjalizowane, ponieważ poprzez terminale dostępu (komputery, smartfony, smart...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!