W jaki sposób dokonać analizy potrzeb? Czy jest na to sprawdzony sposób?
POLECAMY
Jako firma działająca w branży dystrybucji materiałów budowlanych na rynku B2B potrzeby naszych klientów musimy poznawać na bieżąco. Są to zarówno ogólne potrzeby wszystkich kupujących, jak i poszczególnych segmentów. W centrum naszej strategii jest klient wraz z jego potrzebami, które regularnie badamy m.in. za pomocą narzędzi takich, jak NPS (Net Promoter Score). Prowadzenie regularnych badań to tylko wycinek. W naszej branży niezwykle istotny jest bezpośredni kontakt z klientem i indywidualne podejście. Podczas codziennych rozmów z kontrahentami zyskujemy niezwykle cenną wiedzę, która w połączeniu z zebranymi danymi badawczymi pozwala firmie poznać aktualne potrzeby klientów. Odpowiednia analiza powinna opierać się na kilku sprawdzonych źródłach.
Największy wpływ na potrzeby klientów ma ich otoczenie. W związku z tym każdy rok, a nawet każdy miesiąc może generować nowe wyzwania. Czy da się przygotować na taką zmienność? Jeśli tak – to w jaki sposób?
Zmienność rynku jest naturalnym stanem, na który w pewnym stopniu powinniśmy się przygotować. Możemy obser...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!