Czy wiedziałeś, że to właśnie obsługa klienta jest dziś wizytówką firmy zaraz po informacjach zamieszczonych na stronie i w mediach społecznościowych? Po co Ci najpiękniejsza strona internetowa, wydane tysiące na marketing i dopieszczone social media, jeżeli najważniejszy element w firmie leży i kwiczy?
POLECAMY
Wielokrotnie zdarza mi się sprawdzać przedsiębiorstwa pod względem jakości obsługi i wzbudzania zaufania w sieci. Z mojego doświadczenia wynika, że jest jeszcze wiele obszarów do doskonalenia.
Często zdarza się, że:
- na wysłane zapytanie ofertowe do firmy trzeba długo czekać;
- pani lub pan w obsłudze klienta mają w nosie słuchanie tego, co się do nich mówi;
- w social mediach nikt nie raczy skontaktować się po wysłaniu standardowo ustawianej formatki odpowiedzi, np. „skontaktujemy się, gdy będziemy w biurze”;
- w e-mailu dostajemy lakoniczną odpowiedź, która ma się nijak do naszego zapytania;
- konsultant odbierze z łaski nasz telefon i nie udzieli potrzebnych informacji;
- w przypadku, kiedy coś się stanie z zakupionym produktem, nikt nie będzie chciał Ci pomóc i zostaniesz przełączany między działami,
W ten sposób cały proces jakości obsługi może zostać położony przez pracownika. Opinia o Twojej firmie idzie później w świat i zaczynasz traci...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!