Nowe potrzeby klientów wobec sprzedaży zdalnej
Niepokoje geopolityczne, wymagająca sytuacja gospodarcza oraz wywołane nią trudności w prowadzeniu biznesu sprawiają, że kontrahenci dokonują decyzji zakupowych nie tylko na podstawie pięknych sloganów reklamowych, dopracowanych materiałów marketingowych czy oferowanej ceny usługi lub produktu. Każdy z nas boryka się obecnie z trudnościami, dramatami i nadmiernym stresem. Taka sytuacja wymaga zmiany optyki obsługi klienta – po drugiej stronie słuchawki nie ma celu handlowego, jest człowiek ze swoimi potrzebami, historią i oczekiwaniami.
POLECAMY
W Cartrack Polska zarządzam działem sprzedaży zdalnej. Ta forma sprzedaży jest bardzo często postrzegana stereotypowo jako „opychanie towaru przez telefon”, telemarketing czy prezentowanie bezimiennym rekordom z bazy usług poprzez wyuczone zwroty sprzedażowe. Zadaję kłam tego typu twierdzeniom – klienci coraz częściej potrzebują empatyczn...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!