Klient na całe życie – to możliwe

Sprzedaż na szpilkach

Czy wiesz, że budowanie relacji biznesowych to aż 40% procesu sprzedaży? Już od dawna mówi się o sprzedaży H2H, czyli „człowiek człowiekowi”, w której siła relacji i jej jakość wnosi do Twojego biznesu wiele korzyści. Kobiety po mistrzowsku budują relacje – to ich naturalna umiejętność. Są przecież empatyczne, skupione na drugiej osobie, potrafią słuchać i sprawić, że rozmówca czuje się ważny. Ale jest pewna kwestia, nad którą warto popracować: wykorzystanie relacji w biznesie!

Prowadząc własną firmę szkoleniową, często uczęszczam na wszelkie spotkania networkingowe. Jest ich mnóstwo! W zasadzie gdybym chciała chodzić na każde, które dzieje się chociażby w moim mieście, miałabym każdy wieczór zajęty, więc naprawdę jest w czym wybierać. Dlaczego o tym piszę? Ponieważ często pytacie mnie, jak pozyskać klientów. 
 

POLECAMY

RAMKA 1
Zalety networkingu jako sposób budowania relacji biznesowych

  • Niskokosztowa (niektóre spotkania są płatne) lub darmowa reklama – na każdym spotkaniu możesz się przedstawić, zareklamować swoje usługi.
  • Najszybsze i najskuteczniejsze dotarcie do osób decyzyjnych – podczas przerw jest czas na small-talk i wtedy masz szansę porozmawiać z konkretną osobą, która jest w kręgu Twoich potencjalnych klientów.
  • Same wieci...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy