Efektywność marketingu internetowego. Dlaczego warto ją weryfikować?
Marketing internetowy powinien być skuteczny i realizować określone cele. Do weryfikacji tych celów warto wykorzystać kluczowe wskaźniki efektywności (Key Performance Indicators, KPI). W przypadku sprawdzania efektów sprzedażowych istotne mogą okazać się m.in. takie czynniki, jak liczba i średnia wartość konwersji, współczynnik konwersji, liczba wypełnionych formularzy kontaktowych czy zapisów na webinar. Dlaczego warto śledzić efektywność SEO i Google Ads pod kątem sprzedażowym? Ponieważ:
POLECAMY
- dowiesz się, czy Twoje działania SEO i Google Ads faktycznie przynoszą przychody;
- będziesz mógł podejmować przemyślane decyzje biznesowe oparte na twardych danych;
- wcześnie zidentyfikujesz ewentualny spadek efektywności kampanii SEO lub Google Ads i będziesz mógł zareagować i zoptymalizować działania;
- wyciągniesz istotne wnioski i dane na temat realizowanych kampanii, np. o najskuteczniejszych kanałach sprzedażowych.
Jak mierzyć efektywność sprzedażową SEO? Najważniejsze wskaźniki
W pozycjonowaniu istnieje szereg wskaźników,...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!