Od niszy do mainstreamu
Jeszcze kilkanaście lat temu hip-hop kojarzył się marketerom z ryzykiem: trudny język, kontrowersje, obawa o brand safety. Dziś to jeden z głównych filarów komunikacji z generacją Z i młodszymi millenialsami. Rap stał się mainstreamem, a raperzy pełnoprawnymi influencerami. W efekcie współprace marek z artystami hip-hopowymi przestają być ciekawostką, a stają się standardowym elementem strategii.
POLECAMY
Żabson x Monster – rekordowa współpraca, która wyznacza nowe standardy
Jesienią 2024 r. Żabson został ambasadorem Monster Energy. Kontrakt wyceniany na 4 mln zł to jeden z największych dealów w historii polskiego rapu. Sam artysta podkreślił to w utworze „Jeszcze raz” z płyty Hollywood Smile: „Przerosłem swoich idoli, a Ty jak się masz? Kontrakt na cztery miliony w Polsce pie...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!