Zacznijmy od najważniejszego – nie musisz wrzucać miliona monet do studni zwanej marketingiem. Są lepsze sposoby na wydanie pieniędzy. Wymagają one jednak dystansu, chwili na nabranie perspektywy, zastanowienia się i kilku kreatywnych osób, które wprowadzą innowacyjne rozwiązania, adekwatne do oczekiwań klienta. Innymi słowy takie, które poprawią życie konsumenta i zaangażują go w relację z naszą marką. Najlepiej zrobić to przez radość z obcowania z nią. Uber, Bolt, Hotmail czy DropBox właśnie w ten sposób stworzyli swoją potęgę.
POLECAMY
Jak zacząć?
Pierwszym krokiem jest przede wszystkim analiza informacji o swoim kliencie. Musisz go bardzo dobrze poznać, wiedzieć, co sprawia mu przyjemność, jakie ma problemy i w jaki sposób je rozwiązuje. W skrócie – dowiedz się, co go cieszy i co dołuje, co angażuje i co odrzuca.
Twoja grupa docelowa musi być Ci znana jak własna kieszeń. Trzeba ją doskonale poznać, aby właściwie prowadzić dobrą sprzedaż i marketing produktów. Chcesz dowiedzieć się, jak to...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!