Gadżety reklamowe pomysłem na trudne czasy

Okiem praktyka & konsumenta

Czy gadżet reklamowy może budować trwałe relacje z naszymi klientami? Czy może być skutecznym narzędziem w ręku marketera? Zdecydowanie tak, choć jakże często jest bagatelizowany i traktowany po macoszemu. A może być on potężną bronią w codziennych zmaganiach z konkurencją i walce o pozyskanie i utrzymanie klientów.

W dzisiejszych czasach możliwości kreatywne działów marketingu są olbrzymie. Do dyspozycji mamy chociażby szereg narzędzi z obszaru ATL-u (above the line) czy e-marketingu. Czy jest zatem jeszcze miejsce na tak popularny niegdyś gadżet reklamowy? Otóż jest! Co więcej, działania promocyjno-reklamowe z wykorzystaniem upominków reklamowych wracają do łask, tak jak wraca koncepcja H2H, gdzie człowiek, jego emocje i bezpośredni k...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy