Ale nie tylko na ofertach pracy powinniśmy się skupiać w dzisiejszym świecie. Rynek pracy rozwija się dynamicznie, a tym samym chęć pracowników na więcej. Co zrobić, żeby ich zatrzymać? Tego właśnie dowiesz się z tego artykułu.
POLECAMY
Zasada 1: Potrzeby pracownika się zmieniają
Budowanie marki pracodawcy to proces, który trwa nieustannie – zmieniają się trendy, czynniki, poglądy oraz target. A co za tym idzie: miano idealnego pracodawcy nie jest stałe, ponieważ obecne czasy wymagają ciągłego uatrakcyjniania warunków pracy i monitorowania zmieniającego się środowiska. Najlepszym przykładem niech będzie temat, który od 2 lat nie schodzi nam z ust, czyli never ending COVID-19 story. Trzeba przyznać, że to właśnie pandemia zapoczątkowała rewolucję w potrzebach pracowników, z którą mierzymy się do dziś.
- Praca zdalna
Niegdyś możliwość pracy zdalnej wydawała się w wielu branżach nierealna, dlatego też wprowadzanie takiego rozwiązania przez kolejnych pracodawców w pre-pandem...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!