Na co dzień jestem odpowiedzialny za zespół sprzedaży telefonicznej, który jako jeden z elementów departamentu sprzedaży Cartrack Polska, co miesiąc pozyskuje nowych klientów. Dział sprzedaży telefonicznej budowany jest na bazie celów ilościowych – liczby połączeń, wysłanych ofert, zrealizowanych zapytań, oraz wspomagających je celów jakościowych – monitoringu konkurencji, rozbudowanego systemu analizy potencjału, badania szans i merytorycznego przygotowania zespołu.
POLECAMY
Przepis na sukces to praca w zespole
Jako kierownik działu, który przez ponad 10 lat pracy w sprzedaży przeszedł wiele szczebli w hierarchii zawodowej, z przyjemnością podzielę się z Wami moimi dobrymi praktykami i wskazówkami, które uważam za najważniejsze i o które należy zadbać.
- Doskonała znajomość swoich usług i produktów – to przecież...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!