Dobre praktyki kierownicze w zarządzaniu zespołem

Zapytaj specjalistę

Jesteśmy firmą technologiczną dostarczającą najwyższej klasy usługi SaaS, które optymalizują procesy biznesowe w obrębie floty pojazdów służbowych. W Polsce obsługujemy ponad 40 000 pojazdów. Działamy w branży szybko zmieniających się realiów rynkowych, nieustannie dopasowując się do wymagań klientów. To rodzi wielką presję na działy sprzedaży i powoduje konieczność układania sobie pracy menedżerskiej, w taki sposób, aby decyzje i kierunki realizacji celów były błyskawicznie realizowane przez zespół.

Na co dzień jestem odpowiedzialny za zespół sprzedaży telefonicznej, który jako jeden z elementów departamentu sprzedaży Cartrack Polska, co miesiąc pozyskuje nowych klientów. Dział sprzedaży telefonicznej budowany jest na bazie celów ilościowych – liczby połączeń, wysłanych ofert, zrealizowanych zapytań, oraz wspomagających je celów jakościowych – monitoringu konkurencji, rozbudowanego systemu analizy potencjału, badania szans i merytorycznego przygotowania zespołu.

POLECAMY

Przepis na sukces to praca w zespole

Jako kierownik działu, który przez ponad 10 lat pracy w sprzedaży przeszedł wiele szczebli w hierarchii zawodowej, z przyjemnością podzielę się z Wami moimi dobrymi praktykami i wskazówkami, które uważam za najważniejsze i o które należy zadbać.

  1. Doskonała znajomość swoich usług i produktów – to przecież...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy