Dlaczego Twoja obecność online sprzedaje, zanim wypowiesz słowo o ofercie

Pozyskiwanie klienta

Czy naprawdę musisz w każdym poście przypominać, co sprzedajesz? Czy bez oferty last minute wciąż możesz wpływać na decyzje zakupowe odbiorców?

W świecie przeładowanym treściami promocyjnymi, użytkownicy coraz częściej przestają reagować na hasła „kup teraz” czy „zostało tylko 5 miejsc”. W zamian szukają ludzi, którym mogą zaufać. Obserwują, analizują, porównują. I podejmują decyzje zakupowe nie dlatego, że coś im się sprzedało, ale dlatego, że ktoś ich przekonał. Nie jedną kampanią, a swoją spójną obecnością w sieci. Tym właśnie zajmuje się PR – nie zamyka transakcji, ale sprawia, że klient sam chce ją rozpocząć.

POLECAMY

Widoczność to waluta XXI w.

Nie wystarczy być specjalistą – trzeba być widocznym specjalistą. W obecnych realiach nawet najbardziej wartościowa oferta może zostać niezauważona, jeśli nik...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy