W tym roku koronawirus wywrócił dotychczasowy sposób działania do góry nogami. W branży FMCG zmiany nie są tak duże jak w innych branżach, które pandemia dotknęła dotkliwie i zmiotła ich działalność z rynku na kilka miesięcy. Dla większości moich konsultingowych klientów z różnych branż sytuacja ta jest czymś nowym i niektórym trudno się w niej odnaleźć. Właściciele przedsiębiorstw, prezesi firm, szefowie zespołów, oprócz wielu trudnych decyzji finansowych, jakie muszą obecnie podejmować, borykają się z nowym sposobem zarządzania pracownikami. Wiele osób pracuje zdalnie, spadła motywacja, lojalność i poczucie więzi, a część osób skupia swoją uwagę na zamartwianiu się o zdrowie, sprawy finansowe i przyszłość. W takiej sytuacji, gdzie niepewność i nieprzewidywalność są tak wysokie jak nigdy wcześniej, nie ma się co dziwić i jednocześnie warto mimo wszystko spojrzeć na nią z zupełnie innej perspektywy, do czego zachęcam Cię w tym artykule.
POLECAMY
RamkA 1
Badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego pokazują, że:
Przedsiębiorstwa PRZED pandemią:
- 73% nie inwestowało w nowoczesne technologie.
Przedsiębiorstwa w CZASIE pandemii:
- 91% wykorzystuje przynajmniej jedną nowoczesną technologię.
- 10% dużych fir...
Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów
- 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
- Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
- Dostęp do czasopisma w wersji online
- ...i wiele więcej!