Czego nie podrobi Twoja konkurencja?

Zapytaj specjalistę

Rok temu o tej porze tydzień w tydzień wysyłałam kilka TIR-ów chłodni z produktami z Argentyny, przez port w Rotterdamie do Polski, a w sezonie wakacyjnym produkty z Polski do Portugalii. Wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku.

W tym roku koronawirus wywrócił dotychczasowy sposób działania do góry nogami. W branży FMCG zmiany nie są tak duże jak w innych branżach, które pandemia dotknęła dotkliwie i zmiotła ich działalność z rynku na kilka miesięcy. Dla większości moich konsultingowych klientów z różnych branż sytuacja ta jest czymś nowym i niektórym trudno się w niej odnaleźć. Właściciele przedsiębiorstw, prezesi firm, szefowie zespołów, oprócz wielu trudnych decyzji finansowych, jakie muszą obecnie podejmować, borykają się z nowym sposobem zarządzania pracownikami. Wiele osób pracuje zdalnie, spadła motywacja, lojalność i poczucie więzi, a część osób skupia swoją uwagę na zamartwianiu się o zdrowie, sprawy finansowe i przyszłość. W takiej sytuacji, gdzie niepewność i nieprzewidywalność są tak wysokie jak nigdy wcześniej, nie ma się co dziwić i jednocześnie warto mimo wszystko spojrzeć na nią z zupełnie innej perspektywy, do czego zachęcam Cię w tym artykule. 

POLECAMY

RamkA 1
Badania Polskiego Instytutu Ekonomicznego pokazują, że:

Przedsiębiorstwa PRZED pandemią:

  • 73% nie inwestowało w nowoczesne technologie.

Przedsiębiorstwa w CZASIE pandemii:

  • 91% wykorzystuje przynajmniej jedną nowoczesną technologię.
  • 10% dużych firm...

Pozostałe 90% treści dostępne jest tylko dla Prenumeratorów

Co zyskasz, kupując prenumeratę?
  • 6 wydań magazynu "Nowa Sprzedaż"
  • Dodatkowe artykuły niepublikowane w formie papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych wydań magazynu oraz dodatków specjalnych
  • Dostęp do czasopisma w wersji online
  • ...i wiele więcej!

Przypisy